piątek, 1 lipca 2011

time machine 1964 ♥

hejkaaa mordeczki :*

spotkałam się dzisiaj z Olą , a potem Kamilem i Kamilem. ^^ hahaha.
oky.

najpierw z Olą poszłyśmy do Maka (McDonald's) , bo byłam strasznie głodna , a nie jadłam śniadania.
więc... siedziałyśmy tam i ja jadłam a Ola karmiła MOJĄ frytką ptaka. ;d
hahahahah.
wg pogoda była dzisiaj okropna -,- . Cały dzień padał deszcz!;/
byłam strasznie wkurzona , bo razem z Olą miałyśmy dużo planów... i wszystko się popsuło.
nie ważne.
potem poszłyśmy do mnie. i było śmiesznie strasznie.
robiłyśmy sobie foteczky aparatem , ale jakoś dziwnie wychodziłyśmy , więc
weszłyśmy na fejsa i na lolcamie robiłyśmy shalooone foteczky , bo:
1.wygodniej.
2.widzimy jakie robimy miny.
3.nie musze potem przerabiać , jak wezmę ten super czarno-biały efekt ♥.

więc macie całkiem sporo foteczekk
miłego oglądania kochani. ♥


























haha , wiem . moje miny są dziwne na niektórych zdjęciach , ale przynajmniej nie są aż tak nudne. :D



jutro wyjeżdżam , do Kasi ♥ ♥ ♥ !
uhuhuh. czekałam na ten wyjazd cały rook !! jejuuu . strasznie się ciesze. ;d
będę miała internet więc będę dodawała notki na bieżąco.
+ DUŻO ZDJĘĆ , więc zaglądajcie : )




a wy gdzieś teraz wyjeżdżacie? jak wam mijają wakacje? :)








xoxo , Kama. ; **




13 komentarzy:

  1. fajne fotki ; D
    hmm , jak na razie jest normalnie , nic nadzwyczajnego się nie dzieje ,taka pogoda , dużo znajomych teraz wyjechało i nigdzie nie wyjeżdżam ;c ale niedługo będzie suuuper <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jade do Bułgarii na obóz taneczny . Uwielbiam OREO ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwariowane fotki. ;)
    Ja wyjeżdżam na obóz ze sportami wodnymi, później jadę do Paryża i do Tunezji. <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blooG!
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do Mnie. :**
    blog-inki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kochaaaaaaaam oreo! <3
    i cb też wariacie. : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej to ostatnie podoba no i 16 od dołuu. Ehh. Musiałam się naliczyć ; p Fotki są śliczne !

    Wakacje, jak wakacje, obóz, morze. ; ) Pozdro.

    __________________________

    www.inspiratioon-of-photos.blogpot.com Zapraszam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. guess what I'm doibng whil at home with my friends? I'm messing around like you :D especially my MAC-photobooth camera turned on :D

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a beon yellow cambridge satchel and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  9. hhaha :D dobre ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny bloog.Ekstra.xD Zapraszam na mojego.:)
    http://ourreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kama wiesz że Cię uwielbiam kocie ♥ zdjęcia zajebiste + kofffam OREO ♥ a wakacje to na obóz do Bułgarii ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo. ;*

    + Kara ♥ , ja Ciebie też uwielbiam miśku ♥♥♥ . uhuh, ale Ci fajnie z tą Bułgarią. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)