czwartek, 7 lipca 2011

heyy , smile (:

siemaneeeczkooo!; *

wpis dla Karoliny , bo buntowała mi się! 
no i dla Kasi. :* +dziękuję za miło spędzony dzień. ; *

macie zdjęcia: 















zdjęcia "kwiatów" mojego autorstwa. ; D
a reszta - Kasi. ^^

kupiłam sobie dzisiaj w Naturze lakier VIPERY , taki... pistacjowy. ;d wiecie no... ;d
na pewno wiecie jaki. xdxd 
jutro zakupuję sobie lakier pękający , szary , VIPERY (również). 
oczyffko dodam potem zdjęcia lakierów i jak to wygląda na paznokciu. ;)

jutro, sobota, NIEDZIELA i PONIEDZIAŁEK - będą niezapomnianymi dniami!!!
oczyffko będzie masa zdjęć!
więc szykujcie się misiaki! : )

od imienin Karoliny zaczęłam nałogowo oglądać "Trudne Sprawy" !
kurde! hahahaha, najlepszy odcinek jest 24 !
hahahahahahahahha. tam był taki Dariusz... i wg my razem z Kasią ciśniemy z niego taką beke.. no i jeszcze była taka babunia i ona tak śmiesznie powiedziała "ŁOOO MATKO MOJA!" :D
i teraz z Kasią cały czas się z tego śmiejemy!
aż nas bolą poliki .;d

też to oglądacie? jaki jest wasz ulubiony odcinek?



oky. ja już kończę... lecę oglądać "Trudne Sprawy" ihih.
jutro oczyffkoo nowy post z kolejną dawką zdjęć. ;  )))
więc zaglądajcie! :p



xoxo , Kama. ; *





5 komentarzy:

  1. kara się untowała? uooo. :d
    no niedziela, poniedziałek, latte, babeczki <3 ojj, kocham nasze wakacje.
    + nmzc, jutro mam nadzieje, kolejny miły dzień. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. i w gl to powiem ci tyle :
    KTOŚ MI WRZUCIŁ DO AUTA MIĘCHO!
    Ewa ukrój mu szynki... : d

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za post :P hahaha zdjęcia mega i zakohałam się w tym kiciusiu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, fajnie się zapowiada
    http://mcasual-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)