środa, 13 lipca 2011

shine with me ♥

siemaneczko! 
przerobiłam kilka zdjęć z wczorajszej sesji z Kazią ♥. 
pozdrawiam picase , która zepsuła jakość zdjęć!;/

jutro już wracam do Warszawy ♥.

w piątek wbija do mnie Domcia ♥ ! jejejjejeje ^^
obiecałam jej naleśniki . ; DD
szakalaka , nie mogę się doczekać , bardzo za nią tęsknie! : <
ihihiih.;d 

jutro oczywiście też porobimy z Kazią focie , ale ja wstawię
swoje dopiero w piątek wieczorem , ewentualnie bardzo bardzo
późnym wieczorem jutro. ; )

a teraz focie .









na zdjęciach mam doklejane rzęsy . :D ihihih
generalnie były potrzebne do jednego zdjęcia ,ale jakoś... ;d

zdjęcie paznokci i ust jest takie sobie.. miało inaczej wyglądać.. ale okej .
inspirowałam się z Kasią tym zdjęciem z we♥it :


ok. to chyba tyle. ; ))


które zdjęcie podoba wam się najbardziej?


xoxo , kama. ♥





10 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia!
    wprowadzają w tajemniczą atmosferę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wszystkie <3
    ale szybko zleciał nam ten czas : c

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper zdjęcia ; ) najbardziej podoba mi się własnie zdjęcie ust ; dd

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    http://pamietnik-niki-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to ostatnie ;)
    i ładne rzęsy, klej do nich kupiłaś osobno? Bo ten co jest do rzęs dołączony jest beznadziejny zawsze..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie , nie kupowałam osobno kleju, bo był razem z rzęsami i był całkiem okej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Składniki:
    2 filiżanki mąki
    2 filiżanki maślanki
    1/2 łyżeczki soli
    2 łyżeczki proszku do pieczenia
    1/2 łyżeczki sody
    2 łyżki cukru
    2 jaja
    2 łyżki oleju
    nasionka z 1/2 laski wanilii



    Przygotowanie:
    Żółtka lekko ubić z olekem i maślanką. Dodać mąkę z pozostałymi suchymi składnikami. Ubić na sztywno białka, połączyć ciasto z białkami. Smażyć na teflonowej patelni (bez tłuszczu)
    do zarumienienia placuszków. Podawać syropem klonowym albo konfiturą :)

    z bloga kuchniaagaty.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsze piąte od góry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia są boskiee;d .
    Piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz rzęsy!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mode-moi-sell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)