poniedziałek, 11 lipca 2011

Dwuwarstwowa latte ♥

hej. ;) dzisiaj rano z Kasią zrobiłyśmy sobie pyszne Latte ♥ .

podamy Wam teraz sposób przygotowania jej.


Składniki:
-szklanka mleka
-kostka lodu
-kostka lub łyżeczka cukru
-wysoka szklanka
-łyżeczka ulubionej kawy
-mała butelka (np. po Nestea)

sposób przygotowania:

Kawę zalewamy niewielką ilością wody i czekamy aż się zaparzy. W międzyczasie do butelki wlewamy gorące mleko, wrzucamy cukier i lód, zakręcamy nakrętką.
Wstrząsamy ok. 3 minuty i wlewamy do kawy. 
Można wierzch posypać kawą/posypką czekoladową/kako. 


SMACZNEGO!: )




















xoxo , Kama i Kazia. ♥ ♥ ♥

19 komentarzy:

  1. mmm , dzięki za przepis ;3
    zrobię sobie ,może dziś nawet : 3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmniam Pycha. Uwielbiam latte. Obserwuję i tym samym zapraszam do mnie:
    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem tylko po co kostka lodu do gorącego mleka?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, uwielbiam latte *__*
    z łyżką lodów waniliowych też pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna ♥ - nie wiem po co ta kostka lodu, ale tak mówiła pani, która pracowała w hotelu i podała ten przepis na forum : )

    OdpowiedzUsuń
  6. O świetne, będę musiała wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm, na pewno kiedyś zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. będę obserwować!:D czekam na więcej przepisów :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta. - dzis będzie nowy, jutro raczej też : ))

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbowałam zrobić to latte,ale średnio wyszło ... nie miałam wolnej butelki (zawsze mam ,akurat nie dziś) i musiałam roibć w takiej na colę ,gdzie jest miejsce na rurkę , i delikatnie musiałam wstrząsać ,bo wylatywało, więc... jednak ,powtórzę kiedyś jeszcze na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbuj koniecznie! a jak nie w butelce, to moze być termos lub wąski , ale podłużny słoik : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zeobiłam sobie to latte i jest świetne ! ;) będę zaglądała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm :*
    wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm .. dzisiaj jeszcze zrobię . ! Hihii ; d d

    OdpowiedzUsuń
  15. wow. ! jakie pyszne było .. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm,właśnie piję ; *
    Pychotaa < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę, się że smakowało, pamiętajcie tylko żeby długo trząść do uzyskania pianki i dobrze zakręcać butelkę, szczególnie jak macie po Nestea. ja dziś myślałam że dokręciłam dobrze, patrze a tu na ścianie mleko ;d ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm... Przepis super. ;d Na pewno skorzystam . ;d Dodaję się do obserwatorów i zapraszam również do mnie : http://rozsypywane-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieję, że smakuje równie dobrze jak wygląda xDD
    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.balbala-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)