niedziela, 10 lipca 2011

Placuszki Jagodowe

joł. ^^ haha
robiłyśmy dziś z kasią placuszki jagodowe.
cóż, wyszło jak wyszło - miały być pulchne i w gl
a wyszło tak sobie, ale dało się zjeść.
później nałożyłyśmy na nie troche lodów krówkowych i było git.
podamy wam teraz PRZEPIS :

składniki : 

-2 jajka
-szklanka jogurtu naturalnego
-szczypta soli
-2 szklanki mąki
-łyżka stołowa skórki z cytryny
-łyżka proszku do pieczenia
-2 łyżeczki cukru waniliowego
-3 duże łyżki masła
-garść jagód

sposób przygotowania :

Jajka ucieramy z cukrem i jogurtem na białą masę. Następnie dodajemy skórkę z cytryny i 2 łyżeczki cukru waniliowego. Masło rozpuszczamy na patelni, a gdy ostygnie, dodajemy je do masy jajecznej i mieszamy. Do oddzielnej miski przesiewamy mąkę, szczyptę soli i proszek do pieczenia. Ostrożnie łączymy suche składniki z masą ( najlepiej ręcznie, bo mikserem ciasto będzie mniej pulchne ). Przykrywamy na 10-12 minut aż trochę urośnie. Dodajemy jagody. Placuszki smażymy na małym ogniu na rozgrzanej odrobiną masła patelni. Po smażeniu odsączmy tłuszcz za pomocą papierowego ręcznika. Podajemy posypane cukrem pudrem.



SMACZNEGOO! ; ) 

Tu macie zdjęcia, z naszego przygotowywania tych placuszków. : )





















wybaczcie , że 2 zdjęcia są w złej kolejności , ale blogspot nie chce współpracować. -,-

a tak w ogóle to przepis z bloga : makelifeeasier C: 




xoxo, Kama i Kasia. ;*

7 komentarzy:

  1. mmm :*
    przepysznie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm! Aż Mi sie jeść zachciało! Ale już trochę za późnoo. :CCC

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm może wypróbuję Twojego przepisu :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak wyglądają smakowicie . :*
    grr.. ochotę mi narobiłyście, ale kurcze nie ma u mnie jagód ! :C
    Zapraszam do mnie . ;*
    Pozdrawiam . Psychiczniexzakochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi , dobre były. ; ))

    +lepiej smakują niż wyglądają. ;) polecam. ;d;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)