poniedziałek, 4 lipca 2011

S(he)be(lie)ve .

 hejooo koty. ;dd
spałam sobie dzisiaj do 13. 
wg dzisiaj jakoś zamulam , nie mam ochoty na nic. -,-
dziwnie jakoś jest. 
pogoda jest taka sobie... 

wczoraj z Kasią udało nam się porobić kilka zdjęć. 
dużo było fajnych zdjęć , ale nie chciało mi się przerabiać. ; )
więc macie tylko kilka. ;p







wg to strasznie nie chciałam nosić wczoraj tej kurtki... 
ale musiałam , bo padał deszcz i wg.... 
a parasola nie chciało mi się nosić , więc. ; )

ale chyba nie wyglądam najgorzej w niej.. jak sądzicie? : >

zdjęcia robione w parku i przy urzędzie stanu cywilnego. siemano .;d hahaa.


nie wiem wg co mam robić.
nie wiem co pisać. 


jak macie jakieś zdjęcia do przeróbki możecie wysyłać mi na maila: fuck.yea1@wp.pl
max. 3 zdjęcia !!! 
 (DO WIADOMOŚCI DOŁĄCZCIE LINKA DO SWOJEGO BLOGA lub FOTOBLOGA i NAPISZCIE CZY CHCECIE ABY WASZE ZDJĘCIE ZOSTAŁO UMIESZCZONE NA MOIM BLOGU. ^^ )


siemanejrooo . ; )



xoxo , Kama. ; * 



 

4 komentarze:

  1. Świetne przeróbki. ;)
    Według mnie kurtka jest ok. Ja też mam taką przeciwdeszczową, ale w tak intensywnym, turkusowym kolorze, że jak idę na ulicy to się ludzie na mnie dziwnie gapią. O.o
    Zapraszam też na mojego bloga. :)
    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia fajne, mam nadzieję że przerobisz szybko resztę.: >
    + czemu dziś nie odpisałaś.. ? : c
    *kazia*

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie przerabiasz zdj. ? :D 3 i 4 są zarąbiste ! :D :P
    Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimowy - w ps cs 3 . a zdjęcie 3 i 4 przerobiłam w picnic/picnik (nie pamiętam jak to się pisze. ;d lol)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)