poniedziałek, 21 maja 2012

Tour de France ♥

hejhej. sporo osób mnie już męczyło z postem o Francji, więc proszę bardzo. 
oto on! zdjęcia mogą być nie po kolei, to wina blogspota -.-
w poniedziałek (7.05) wyjechaliśmy, następnego dnia jakoś po 16 pojechaliśmy do Giverny do domu Moneta. potem obiad we Flunch'u i noc w hotelu. następnego dnia -Rouen (miasto Joanny d'Arc), zwiedzanie Honfleur i Etretat. kolacja i noc w hotelu. rano pojechaliśmy do Bayeux, Mont Saint-Michel. potem jak codzień kolacja we Flunchu i noc w hotelu. Następnego dnia pojechaliśmy do średniowiecznego Dinan, Saint Malo i Cancale gdzie znajdowała się farma ostryg. 6 dnia pojechaliśmy zwiedzać zamki nad Loarą czyt. Montresor, Chenonceau. i 7 -ostatniego dnia pojechaliśmy do Paryża. weszliśmy na Wieżę Eiffla, płynęliśmy Sekwaną, Pola Elizejskie i coś tam jeszcze.

teraz zdjęcia. na razie ich część, ale z czasem pojawi się tu więcej zdjęć.

























wszystkie zdjęcia zostały robione przeze mnie, nie toleruję chamskiego kopiowanie i podpisywania typu "by:me" czy coś takiego
więc proszę o nie kopiowanie zdjęć i nie umieszczanie ich na swojej stronie. jeśli chcesz to zapytaj czy możesz, wtedy coś uzgodnimy razem :)
To chyba było by na tyle z mojej strony.
Mam nadzieję, że post się w miarę udał.
+przepraszam za moją nieogarniętą twarz na zdjęciach, ale to skutek bardzo wczesnego
wstawania, nie wysypiania się i spania zaledwie kilka godzin. ;)


niedługo planuję zrobić nowe DIY. jeśli macie jakieś fajne pomysły z którymi się chcecie ze mną podzielić
nie zaprzeczę przeczytania ich. więc jak coś to piszcie na formspringu 



xoxo


9 komentarzy:

  1. Masz szczęście, że byłaś we Francji ! :)

    świetnie wyglądałaś, oraz niesamowite zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, zazdroszczę, że byłaś we Fancji :(
    Mam prośbę, czy mogłybyście dodawać więcej przepisów? bo są naprawdę dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś wstawić zdjęcie twojej klasy i na przykład chłopaków bo jestem ciekawa jacy chodzą z tb do klasy, bo w mojej są sami brzydcy -.-' + super zdjęcia a zwłaszcza 3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na priv (kamciak9090@gmail.com) ;) +dzieki

      Usuń
  4. coś malo tych zdjęć ... no ale spoko.!
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle na razie wybralam jezu. 26 ich jest.+6 jest polaczonych. Mysle ze to i tak duzo jak na jeden post lol

      Usuń
  5. JEJU, ale zazdroszczę! *.*
    + świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, oczywiście jak i Ty ;)
    Zazdroszczę wyjazdu do Francji, też muszę tam kiedyś pojechać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. teee ciastka na końcu! MARZENIE! ♥
    mam taką torbę, ale czarną.
    Masz słodkie policzki jak się uśmiechasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)