wtorek, 29 maja 2012

never say never


witam was kochani! :)
jak pewnie zauważyliście na blogu pojawiło się sporo zmian. planowałam to już od dawna, ale dopiero dzisiaj wpadłam na pomysł żeby zrobić coś ciekawszego, co będzie dużo lepiej wyglądać niż wcześniej!
nagłówek zrobiłam już jakiś czas temu, gdy zmieniałam wygląd poprzednio. i chyba ten podoba mi się najbardziej. mam zamiar do wakacji wprowadzić jeszcze kilka nowości na tym blogu, dodawać posty o zupełnie innej tematyce niż do tej pory i wiele, wiele innych rzeczy. a wszystko już niedługo!
mam jeszcze do Was wielką prośbę!
jeśli spodoba się Wam mój i Kasi blog to proszę o polecanie go waszym znajomym i żeby oni również polecali go dalej!:) chciałabym aby było Was jeszcze więcej niż jest do tej pory, choć i tak bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.

to chyba tyle na razie z mojej strony, może Kasia będzie chciała coś jeszcze dodać to dopisze.

a teraz zdjęcia, stare oraz nowe :)
















żeby była jasność, wszystkie zdjęcia są zrobione przeze mnie!





xoxo




16 komentarzy:

  1. tralalala, fajne zdj :-)
    chce już pierwszą połowę lyyypca. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne foty kochana my też możesz pare zrobic haha xd
    J <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ladnie zdjecia !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, a nowy wygląd bardziej mi się podoba! :)
    na jakim programie przerabiałaś zdjęcia (np pierwsze) ? :*
    zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę pisać tego co zazwyczaj u Was. świetne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje zdjęcia, mają w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mm < 33
    zapraszam ;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia. Nowy wygląd bloga nawet spoko, ale tamten mi się bardziej podobał. Kwestia gustu.
    + Zostałyście otagowane na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaaa, kisiel frugo, tego jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia! Ślicznego kłosa miałaś Kamila *____*
    Na 2 zdjęciu na naleśnikach, jaka jest polewa? Malinowa? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia <3
    Strasznie podoba mi się 10 *.*
    Na pewno jeszcze tutaj zajrzę ;);p
    Serdecznie zapraszam do mnie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)