czwartek, 29 marca 2012

meooooooooooooooow

 hej. piszę dzisiaj tak trochę bezsensu. ale kazia chciała bardzo moje zdjęcia,
także tego. masz/macie tu zdjęcia mojego autorstwa, wszystkie telefonem.
także sory za jakość, na tel. wszystko o wiele lepiej wyglądało. -.-




 na zdjęciach moja piękna i cudowna Kicia, która nie chciała dzisiaj pozować. ;c

 a teraz tak jak obiecałam zdjęcia butów, które do mnie przed sekundą dotarły <3

creepers <3<3<3<3<3<3<3



może jakoś w weekend jeszcze napisze (;

xoxo

19 komentarzy:

  1. Kiiiicia. <3 kot siedzacy w wannie gdy ja chce sie wykąpać.. :D
    + to ja kazia, nie moge się zalogować. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhhahahahhahaha pamiętam jak mnie wołałaś wtedy xd

      Usuń
  2. masz creeepers'y! *______*
    są mega, jak na obrazkach na weheartit! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydkie creepers, takie sobie. już nawet lepsze są vansy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są okropne O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. one są przepiękne ♥ i mam kilka pytań jeśli można. ile kosztowała wysyłka? i z jakiej strony zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia nawet fajne, ale buty fuu

    OdpowiedzUsuń
  7. creepers ten model taki brzydki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tb nie musi sie podobac. Mi tam sie podoba, lepsze niz rozowe czerwone czy niebieskie fu

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie rozumiem jak mogą się komuś podobać creepers i na dodatek je nosić ?! ani tu modne, ani to ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki kociaczek :D
    zapraszam do siebie , ja już obserwuje i licze na to samo . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kotek <3 ale te buty są takie nieładne, zupełnie nie rozumiem szału na nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu. Innym sie podobaja a innym nie. I kazdy powinien chodzic w tym co mu sie podoba i czuje soe w tym dobrze, a inni powinni to uszanowac.

      Usuń
  12. Świetne te creepersy♥ chce podobne sobie kupić, ale w dalmatyńczyka ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)