piątek, 2 marca 2012

don't keep calm just kill everyone :>

 hej.
sory za długą nieobecność, ale chciałam ograniczyć komputer i poprawić
moje oceny... teraz jestem chora-znów >.<  i się trochę nudzę.
ostatnio zrobiłam outfit taki byle jaki. nie wiem. looool
no i czekam z niecierpliwością na moją nową bluzkę, która powinna za pare
dni przyjść. <3

teraz macie zdjęcia:



bluzka- House (prezent od Dominiki)
szorty- H&M
buty- Converse
bransoletki- PRIMARK
naszyjnik- Clarie's (prezent od Dominiki)


przepraszam za moją twarz i za małą liczbę zdjęć,
ale tylko te się nadawały.. -.-

xoxo kama

19 komentarzy:

  1. oo nareszcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kammmmma. <3 kocham Cię. : *
    i outfit genialny. :)
    szczególnie conversy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ejejjejej dobre rozmycie na ostatnim , luszczankowe ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooooooooooooooooooooooooooooooooł <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką bluzkę sobie zamówiłas? c: + jezuuuuu, jakie ty masz cudne nogi Oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo zobaczycie :3 +hahaha no nie wiem, balerony trochę bo od góry to może tego nie widać. Oo

      Usuń
    2. hahahahahah :d +zajebiste sa, nie pierdol ze nie. gdybym miala takie nogi, to bym umarla ze szczescia Oo

      Usuń
  6. świetne zdjęcia , świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka i wisiorek naj ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna bluzeczka :)
    wreszcie się postu doczekałam >.<

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Zapraszam na mojego bloga, na którym sprzedaję wszystko, od kosmetyków, przez ubrania i różne inne rzeczy(zbieram pieniądze na wynajem mieszkania-sprzedaję nawet to, co mi się podoba, więc będzie mi miło jeśli zerkniesz). Na blogu przekazuję też sposoby na stosunkowo łatwy zarobek dla każdego bez wychodzenia z domu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajny blog :D Czekam na kolejne wpisy . : )

    OdpowiedzUsuń
  11. może zrobić jakiś filmik?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)