czwartek, 13 października 2011

moves like jagger ♪

hej. :)
piszę , bo mi się nudzi i mam kilka zdjęć z niedzieli.:)
hymmm...  nie wiem co mam napisać. :p
jakoś nudno jest i wg , chora jestem. 

zastanawiam się kiedy dostanę prezent od mojej kochanej Karolinyyy ♥♥♥

nie ważne. :P






chciałam zrobić cenzurę na moją morde, ale by to dziwnie wyglądało więc macie...

sweterek - H&M
legginsy - PRIMARK
płaszcz - H&M
torba - H&M
buty - bazarek

miałam wtedy jeszcze pierścionki ale zapomniałam ich założyć i zostały
w domu . hehs. ;c

~~~

jutro dodam jeszcze do tej notki przepis i zdjęcia mojej kochanejj kici ♥♥♥



xoxo, kama.

8 komentarzy:

  1. prezent od twojej kochanej Karoliny dostaniesz jak tylko kochana Karolina przestanie zapominać żeby g wziąć + widzę że ty już się nie możesz doczekać a uwierz mi to nic wielkiego więc nie nastawiaj się za bardzo KOT ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super włosy i świetny outfit ;) Zapraszam do mnie ;* www.lady-strawberry-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i gdzie te fotki "kici" :D ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie "kici" tyko kici . bo kicia ma tak na imie. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. ale można było sądzić że o np. tą dominike chodzi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)