piątek, 7 października 2011

i'm sexy and i know it : p

siemano. ;P
dawno nie pisałam , wiem... przepraszam. 
ale totalnie nie mam czasu na robienie zdjęć, i pisanie notek.
mam teraz tyle nauki !: oo co tydzień jest jakaś kartkówka, sprawdziany...
ostatnio musiałam pisać zaległe sprawdziany, bo nie było mnie w szkole kiedyś tam.
i ogólnie nie chce mi się uczyć... i wg . hehs. 

dzisiaj Dominika miała 14 urodziny , i chciałabym
po raz setny ZŁOŻYĆ JEJ ŻYCZENIA!
tak więc wszystkiego najlepszego misiu ,jesteś dla mnie najważniejsza.
opór Cię kocham
i ... i ... nie wiem . ^^

a teraz macie foteczky z dzisiaj i niespodzianki dla Domci ♥














no i tyle na dzisiaj... :)
może uda mi się jakoś w niedziele jeszcze napisać.:p



xoxo, kama.

9 komentarzy:

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)