wtorek, 14 lutego 2012

fuck valentines day

heheheeeeej.
dodaję 17 zdjęć więc mam nadzieję anonimki, że się cieszycie.
bo cały czas narzekacie na małą ilość zdjęć.
nie dodaję ich tak dużo, bo nie każde zdjęcie mi się podoba i nie chce go udostępniać.
także tego. miłego oglądania C:
















w szkole nudy. gardło mnie tak strasznie boli i nie wytrzymuje.

chcę już wakacje, kolonie, ciepłe dnie i noce, ludzi z murzasichle! <3
strasznie mi tego brakuje. :c



+jeżeli chodzi o tiny to prawdo podobnie w czwartek o 13 i może o 17.
co wy na to? napiszcie w komentarzach jakieś pytania to może po odpowiadam na nie. C:
(+może też zrobię tiny w sobotę rano jak przyjdzie Madzia)


xoxo kama




48 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia *_*

    + Jak zrobić taki efekt z tą ' galaktyką ' co masz na zdjęciu na samej górze ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pierdole, masz taką dziecinną mordę, i jeszcze się tak malujesz, i już nie dodając o lansowaniu się ehh starbucks o tak ! za pewne masz duże branie hahahahaah dorośnij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahhahahahahhah jak się maluję? widziałeś/łaś mnie kiedykolwiek na żywo i jak byłam umalowana? poza tym nie lansuję się starbucksem, może kiedyś tak było, ale już tego nie robię.

      Usuń
    2. ohoho widzę, że ktoś kytykuje z anonima -,- - daga. :*

      Usuń
    3. anonimowa zazdrość - olifff : 3

      Usuń
    4. z anonima kazdy może coś chamskiego napisać.
      widocznie zazdrości Ci Kama.

      Usuń
    5. wiem wiem. :3 to jest śmieszne jak tak anonimki krytykują cały czas. pozdrawiam cię anonimieeeeeeee <3

      Usuń
  8. mówię to na podstawie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H3h3 to pozdro serio. Na zdj wyglada sie troche inaczej niz w rl. A skoro nie widziales mnie na zywo to nie oceniaj jak wychodze na zdjeciqch:)

      Usuń
  9. Też tęskni mi się za wolnym czasem wypełnionym temperaturami powyżej 20 stopni ... niestety trochę nam zostało do wakacji :<
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdj.! ;** tylko ja się pytam co ty z grzywą zrobiłaś kicia.?! xD Bez niej też Ci ślicznie. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie zrobiłam, nadal ją mam. :) tylko czasem robie sobie przedziałek na środku.

      Usuń
  11. ale Ty masz duże oczka! : d
    śliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pierdole, jaka morda. serio uważasz że jesteś ładna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha pozdrawiam znów <3 serio, nie uważam że jestem ładna. a jak myślisz że ja myślę że jestem ładna piękna itd. to masz problem bo tak nie uważam C:

      Usuń
    2. hahahaha nie w ogóle to po co tu wstawiasz 290423859437 fotek ?

      Usuń
    3. nie wstawiam 290423859437 fotek. :) jak poczytasz inne komentarze to będziesz wiedzieć.
      +jak ci się coś nie podoba to nie musisz tu wchodzić i oglądać mojej twarzy. także żegnam cię

      Usuń
    4. no już się to robi żałosne -.- olifff

      Usuń
  13. Kama nie przejmuj się . -.- Po prostu ta osoba ci zazdrości i tyle.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne masz oczy :)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurwa. jesteś za ładna, umrzyj!
    dobrze gadasz! pieprzyć walentynki. wódki tobie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem ładna i nie umre. ale dzięęękuję <3

      Usuń
  16. miał być tiny i czemu go dziś o 13 nie było, jest mi smutno z tego powodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mało osób jest o 13. o 17 będzie nowa notka z linkiem do tiny :>

      Usuń
  17. czemu rozjaśniasz sobie twarz, czyżbyś coś ukrywała hahahahahaahahah XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozjaśniam, mam biurko przy oknie i światło tak na mnie padało, tyle. zdjęć nawet nie przerabiałam :>

      Usuń
  18. CZEMU NIE MA TINY ?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest! http://tinychat.com/kamax :>

      Usuń
  19. Kurde co ty masz do tej dziewczyny.?! Ja Cie nie rozumiem jeśli jej zazdrościsz to tez dbaj o sb jak ona a nie krytykuj jej.! ; / - Edziaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna. pierwsze zdjęcie - oczy mistrz i przeróbka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Błagam nie maluj się !!! Zniszczysz sb cere ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede sie malowac bo chce i lubie i nie martw sie o moja cere, dziekuje(; +tu bylam pomalowana TYLKO eyelinerem i tuszem a zdj z kamerki zawsze upiekszaja c:

      Usuń
    2. Jak tam sb. chcesz. ja w twoim wieku sie nie malowalam !!!

      Usuń
    3. Ty to ty a ja to ja. Nie mow mi kiedy i jak mam sie malowac. Siemano<3.

      Usuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)