sobota, 14 stycznia 2012

Fuck the Fucking Fuckers, before the Fucking Fuckers Fuck you

hehhsss ema mordeczki :*

obudziłam się i wyglądam przez okno bo jakoś jasno było.
pacze a tam śnieg *o* !
myślałam że padnę ;/ lubię śnieg gdy jest jednorazowy!
dzisiaj nie bardzo go chciałam, bo miałam spotkać się
z Sylwią przed dod. francuskim.
spotkałyśmy się i było tak opór zimno!!! -.-

przed fr. poszłam z Zuzą do nowego Starbucksa (zodiaka :d)
nie było tego latte, które chciałam dzisiaj -.-
potem zaczął się fr i były tylko 4 osoby razem ze mną.
i było fajnie. opór. 
 
 taki tam widok z okna na francuskim .

 takie tam jak Magda i Mikołaj podbierają cukierki
 a tu Zuza trzyma drzwi żeby pani nie wchodziła. hahaha
 a tu szalona ja.

chmielna i nowy świat gdy pada śnieg (jeszcze przed zasypaniem całych dróg i chodników *.*)



teraz siedzę sobie, przerabiam zdjęcia stare w ps i słucham muzyki która leci na vivie i eska tv. loool
a w środę przyjeżdża Daga i Oliff z Płocka do mnie i Domy
i się opór jaramy we 4 *.* opór dawno się nie widziałyśmy i będzie cuuudownie.
(oczyffko będą zdjęcia, więc zaglądajcie misiaczki :p)
no. i... i nie wiem.


+ dopiero teraz widziałam w całości teledysk maroon 5 - moves like jagger
i się nim opór jaram ! cudowny jest. i widziałam też premiere teledysku sabotaż honey,
generalnie nie lubię jej, ale ten teledysk był cudowny też *.*


będę wdzięczna jak zajrzycie na nowego bloga Kazi - http://alwayshapyyy.blogspot.com/




xoxo, kama.

20 komentarzy:

  1. hyhy, a ja cały dzień w ciepełku. :D jutro zobaczę co to znaczy śnieg! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JARAM SIE *.*
    dobra morda zuzy na zdjęciu . hahahaha
    cziki cziki nie mam weny na ogarnięty komentarz . :<

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak cukierki:D szkoda, że nie zrobiłaś jak zabieramy tv, a tak na marginesie to grubo wyszłam;/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, dziękuję za propsowanie :*
    ale o tym blogu też nie zapomnę : )
    jutro bd zbierać materiały na notkę : d <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło że dbasz o nas.

    Czytelnicy. Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tyle śniegu napadało, że nie wiem kiedy on stopnieje; o

    OdpowiedzUsuń
  7. no to widzimy się w środę, mordki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z powodu zimy :) , fajnie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się nagle taka zima zrobiła że szok, a jeszcze piec mi buty zimowe pogryzł... :D

    zapraszam wszystkich do mnie:
    strawestowawszy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetneee ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. OPÓR BĘDZIEMY *__*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)