piątek, 2 grudnia 2011

Yoü And I

cześć. ;)
u mnie całkiem w porządku, a co u was?
JUŻ ZA 4 DNI - MIKOŁAJ ! ♥♥♥
i za 22 (?) dni - ŚWIĘTA i dużo prezentów .
hueheuhe
generalnie to cieszę się , że nie ma jeszcze śniegu - nienawidzę go!
więc może jeszcze go nie być.. najlepiej do końca zimy ♥
jutro jadę po prezent dla Dominiki na Mikołajki klasowe.
i ogólnie na zakupy i kawę z Madzią .
więc pewnie będzie sporo nowych zdjęć.

a teraz zdjęcia z dzisiaj ;)








a tu macie coś innego ;) (fot. sprzed końca września)


bluzka 1 - ZARA
sweter - H&M
bluzka 2 - Dominiki ♥ (h&m)


xoxo , kama.

9 komentarzy:

  1. śliczne fotkii ;*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;)
    a ja wręcz przeciwnie , nie mogę doczekać się śniegu !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia,
    kocham klimat filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona modelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. lol,te zdjęcia wcale nie wyglądają na robione lustrzanką -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy- tutaj nie, bo blogspot zepsuł ich jakość to raz, a dwa - było dosyć ciemno bo zdjęcia były robione o jakiejś 16 -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)