piątek, 4 listopada 2011

We found love in a hopeless place ♪

cześć mordunie. :*
postanowiłam , że napiszę coś. ;d

dzisiaj wbiła do mnie zuza z jakąś kartką do projektu
i musiałam ją podpisać .
później przyszła do mnie doma ♥
jadłyśmy sobie pancakes. ; P


1. mój 2. domy ♥

potem jak zjadłyśmy to robiłyśmy sobie shalone foteczky.
szkoda , że ja wychodziłam jak przychlun -.-
i generalnie jest tylko jedno moje zdj ładne. -.-'




a teraz kilka starych zdjęć.. bardzo starych:









zdjęcia są z tamtego roku jakby co. ;d



cudowny teledysk! ♥


xoxo, kama.

6 komentarzy:

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)