niedziela, 28 sierpnia 2011

redhair ♥

hej. ^^

byłam wczoraj cały dzień na zakupach . 
głównie mieliśmy kupić tylko rzeczy do szkoły. 
ale tak przy okazji kupiłam sobie sweterek i bluzkę.



bluzka - zara %



sweterek - zara %
wczoraj kupiłam sobie jeszcze piórnik converse . 



a dzisiaj :



converse - schaffa (http://www.schaffashoes.pl/)
tylko że ja kupowałam je nie przez internet tylko pojechałam do tego sklepu. :pp

i dzisiaj jak byłam u babci to wzięłam sobie ZENITA ♥ .




prawdopodobnie będę miała jeszcze 2. ^^

ogólnie to się bardzooo cieszę z zakupów i siala lalalalala. :D


+ kasia też była dzisiaj na zakupach i kupiła sobie spodnie BIG STAR i ten sam sweterek 
w paski co ja z H&M :))


BYŁABYM ZAPOMNIAŁA !:P
PRZEFARBOWAŁAM PRZEDWCZORAJ WŁOSY NA CZERWONO
I SIĘ NIMI OPÓR JARAMMM!♥♥♥♥♥

syoss - mixing colors - cherry mix - 5-25
 (jakby ktoś chciał wiedzieć:p)

 wyglądam tak :
 w rzeczywistości są trochę ciemniejsze.: ))


to chyba tyle. 


xoxo. kama. :*

19 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje nowe włosy <3
    i fajne zdobycze wypatrzyłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły zenit ;) i uważam, że jesteś bardzo szczuplutką osobą :P (patrząc na metki m.in. :P)a co do koloru włosów, jakbyś mogła dodać zdjęcie z twarzą, bym mogła ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mowilem ci juz ze ladnie ci w tych wlosach lub raczej w tym kolorze ale teraz to powtarzam :) no i tyle bo dalej pomyslu nie mam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Bardzo fajny blog. Wpadłam na niego przypadkowo przez zapytaj i bardzo mnie zainteresował i będę na niego częściej wpadać. mam nadzieje ze zajrzysz na mojego tez jest o modzie.
    http://karuzela-mody.blogspot.com/
    dopiero zaczęłam ale jutro pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piórnik jest PIĘKNY!!!<3<3

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bawisz się w analogowe ?
    a działa ten zenit ?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne trampki, i kolor włosów boski! <3

    + obserwuje ;)

    pozdrawiam ;)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. martoszka -działa i jest w bardzo dobrym stanie gdyż nigdy nie był używany. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bluzka i piornik ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy ; ) Piękneeee włosy ! ♥ Zapraszam ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. farba ?
    czy moze szapmonetka?:)
    blog naprawde świetny czesto tu zagladam :>

    OdpowiedzUsuń
  12. widze włoski wyszły przepisowo jak na pudełku, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki sam piórnik gupku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. hej.
    Zapraszam na mojego bloga. ;) Jest pierwsza stylizacja. Jak ci się spodoba to skomentuj i wpadaj częściej. ;)
    http://karuzela-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej:)
    gdzie kupiłaś taki rewelacyjny piórnik?

    OdpowiedzUsuń
  16. za ile i gdzie kupilas ten piornik sliczny jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)