piątek, 27 maja 2011

fuck this shit , i'm going to london ♥ .


dzisiejszy dzień był wspaniały ♥ . dziękuję bardzo Kasi ♥ za zdjęcia , pożyczenie ray banów i perełek.
oraz za wszystko bardzo dziękuję ! ♥♥♥

zdjęcia są cudowne. ^^
na razie tylko tyle wstawiam , bo jestem opór zmęczona , a jutro muszę ok 8 wstać . -,-

JUTRO LONDYN! ♥

jaram się opórrr! :p hahhahaha < ok >

nie wiem czy będę pisać notki jak tam będę... bo nie pamiętam za bardzo hasła. -,-'
się zobaczy w sumie.

nie ważne .
ja w sumie już kończę, nie bardzo wiem co pisać jeszcze. ; p

ZDJĘCIA Z DZISIEJSZEJ SESJI :









 





dobranoc.

xoxo, Kama .

7 komentarzy:

  1. wiesh ,że jesteś śliczna ? hihi <3
    ale mojego ryja to mogłaś już oszczędzić xd ahhaha
    kocham Cię + nie ma za co <3
    czekam na następny wypad na foteczkyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tu ;D będę wpadać częściej.pozdrawiam i zapraszam do mnie: 4seasons-of-fashion.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia <3 mordko <3 :*:*
    ja tez czekam! <3

    w poniedzialek, prawda? :>>

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te fotki. <3
    w wakacje my sb musimy porobić ładne. xd
    (kaziulec pisze xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. No zdjęcia wyszły b. fajnie ;) Fajne ujęcie, jak ty albo twoja koleżanka siedzi na tym mostku ;D Londyn! Czaad;D
    Ja dopiero zaczynam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamietam czy dałam adres ;p
    http://deepoone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde miłe komentarze. Obraźliwe komentarze etc. będą usuwane, więc nie musisz się wysilać ;)
+Nie lubimy komentarzy typu "hej, wbijaj do mnie", "rozdanie u mnie", "skomentuj mojego bloga", "obserwujemy?" etc. Jak będziemy chciały i będziemy miały chwile to na pewno wejdziemy i skomentujemy :)